Söndag

Idag har jag varit trött och låg hela dagen.Jag vakna ungefär nio och kolla åt direkt frukost.Sen chatta jag med Hedda & Natta och Hedda undra om vi kunde göra något.Jag kom väll till henne runt tolv då vi lekte skola med hennes gosedjur,skit kul faktiskt ! Lite barnsligt,men vem har sagt att det är förbjudet att leka med gosedjur när man är över 10 ?
Till lunch gjorde vi pannkakor,jätte goda ! Sen ringde någon på Dolt Nummer till mig.Det var typ morre och någon himla Daniel som höll på och driva med mig XD Sen gick jag hem och då var Stefan,Caroline & Klara hos oss.Vi myste ute med bullar och saft.Pappa kom runt fyra halv fem och då fick jag min efterlängtade kamera,JAA ! Fotade lite och kolla så att allt som hade varit fel funka,nu ska jag vara jätte rädd om den och inte bara låna ut den hur som helst ! :)



haha XD


haha XD

Fiin !

Underbart med sol !

Postat av: Heddsson

Vi hade det kul va ?

Kommer du i håg han som ringde typ morre elr någon

hehe:D

2009-04-20 @ 16:52:42
URL: http://eddsadag.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback