Onsdag

Hejjsan bloggen!

Idag hard et varit en toppendag,enligt mig! Vi har haft idrott,kört 10:o och jag har varit med Bellis.I skolan börja vi med läsing och jag läste någon konstig bok,kommer inte ihåg namnet.Sen hade vi tråkig engelska.På idrotten var jag mest med Hedda,emelie och bella.Vi sprang 60 meter och hoppa häck! Jag,hedda och ellinor var sist i omklädningsrummet så när vi kom till lunchen hade vi bara 25 minuter kvar av rasten,och vi brukar ha ca 55-45 minuter.Till lunch blev det pannkaka,as gott! Mumsa i mig 6 stycken,haha XD Sista lektionen var det kroppen prat,ganska kul.Vi snacka om lite allt möjligt.Sen redovisa jag om holland innan vi gick hem.Jag gick till bella.Där vi studsa,åt,spela PS3 och prata.Nu ska jag skriva önskelista för att om 23 dagar fyller jag 12 år !!! SES








Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback