Onsdag

Idag var vi i tråkiga skolan ... Vi hade idrott där det blev lite tjafs mellan tjejerna,men det löste sig sen :) Jag spådde Alice och det var as kul,tror vi höll på i 40 minuter.Tänk,då satt vi bara i en sandlåda och rita och skratta !? Sen gick jag till Emelie sjuklingen och gav henne någon mapp med papper i.Jag glömde glosorna i skolan,fett jobbigt så Hedda fick skriva på msn,tack :)<3 Hemma lyxa jag tillmig med cider och toast + muffins som jag och Hedda gjorde igår :) Samtidigt kolla på jag POC 2,så jäkla bra asså! Även om det avr lite jobbigt på vissa ställen så var den faktiskt jätte bra! Längtar bara tills jag får se den sista av dem alla tre.Imorgon har vi VIKARIE så himla jobbigt,det blir liksom alltid KAOS när vi har det,om det inte blir David förståss! Nu ska jag chatta lite och skriva på minoemlies blogg,hare bra !


Älskar dej



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback