Mååndag !

Hejjsan bloggen !

Måndag igen,underbart ! Måndagar är alltid den bästa dagen i veckan även om det är lov eller skola.Idag vakna jag åtta ungefär.Jag läste du min bok som var jätte bra och sen så gick jag upp till datan.Jag chatta med några och sen år jag frukost och duscha.När klockan var ett kom Natta och vi gick ner till tunnelbanan där vi mötte Hedda <3 Vi åkte till medborgarplatesen och gick in på biografen.Killarna skulle komme om 10 minuter ungefär så vi satt och kolla på TV:n där som visa trailers.När klockan var halv två skulle dom komma men lite sena så vi gick till kassan och fick våra och i sista sekunden kom dom och tog sina biljetter.Jag fick sitta brevid Hugo & Alex <3 Filmen ( Kenny Starfighter ) var lite tröög i början med sen blev den skit bra ! Jag,Hedda och Alex typ skratta hela tiden och jag och Alex hade popcorn kriig ! När filmen var slut och allt tändes hade Alex lite popcorn kvar som han hälde över mitt huvud.Aleex ! <3 Sen var vi i parken och lekte och sen åkte vi hem till Tallis ! Nu ska jag äta sen middah och sen vill jag ut och cykla,men vi får väll se om Hedda elr någon vill ! :D PUSS !

 









Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback