Hemma

Änligen!
Jag har väkligen saknat stockholm,men nu är jag här,sköönt ! Jag har haft det det jätte mysigt på Öland med mkt sol och hopp.Jag har typ tillbringat den mesta tiden på studsmattan dem här dagarna.Sen har jag väll ätit godis också,men det tycker jag själva var ovanligt lite.Ölands shopping bjöd på :

- Joggingskor,NIKE
- Special strumpor för jogging
 
Sen fick jag också lite kläder i mina påskägg.Av farfar och Sonja fick jag ett jätte fint linne/tunika,Taaack !
Sen fick jag också en t-shirt och shorts av min mormor,Taaack !
Jag är på så sätt jätte nöjd med min påsk,även om jag ibland hade lite längtan efter några kompisar ... Saknar er väkligen ! <3 Nu ska jag ladda över några bilder och sen ska jag vänta på mamma och pappa som kommer lite senare,sitter i köeer ! PÖÖS


Saknar dig Julia ! <100


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback