Erikdalsbadet

Hejj
 bloggen !


Jag,Alice,Bella och Hedda hade det skit roligt på badet.Vi åkte alla saker som fanns och var ute.Det jag glömmde var att bubbla med What ever ! Jag och Hedda gömmde oss för Alice och Bella och så tvärkom då ibland blev det lite svårt att finna varandra.Men jag måste säga att det här är en av dom västa otursdagarna i mitt liv.Först så hade min nykel ramlat av när jag skulle hämta pengar så dom fick knipps upp låset och sen efter det så körde jag in i väggen så jag gjorde mig jätte illa i tån.Jag hoppas på allt nu att det blir bättere och sådär.Hoppas eran da också varit bra,men kanske helst inte med några olyckor ! Nu ska jag vara med min sötis och sen blir det middag på grillen !

Puss o Kram / J



Kan bara säga att jag nt tagit den själv ! XD

Postat av: Elin <3

den bilden har natischa också ;P

2009-04-04 @ 17:28:28
URL: http://alltidjah.blogg.se/
Postat av: Juliiaa

haha,okejj !

Det var den ända som man såg att det var där ! XD

2009-04-04 @ 18:18:05
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback