Trampett=)

Hej.
Va i skolan som vanligt och hade det GANSKA roligt.(Bättere än igår)Vi hade MA,SO och EN.Jag blev änteligen klar med Tjeckien och fick börja på Bulgarien.Jobbar med min kompis Emelie<3
Sen hade vi luch och ID.På idrotten fick vi inte välja som igår utan idag skulle vi hoppa trampett.
Det var AS kul.Som uppvärming skulle vi springa och så skulle man vara 4 i varje grupp.Jag var med
Marcus(morre)
Philip(fille)
Emelie(empot)
Det första man skulle göra va att en av oss 4 skulle lägga oss på golvet och spänna från top till tå
Medans skulle dom andra 3 bära upp mig så att jag stog på 2 ben.
(Jag fick vara provdocka)
Sen skulle vi änteligen börja och min grupp+jag fick starta.Första skulle vi hoppa upp på en plint
och sen på Trampetten och sendag på en 1½ meters hög matta.Sen skulle vi hoppa 5 andra hopp.
Ljuset(rak som en pinne)
X(skulle se du som ett ex)
Blackboys(kan inte förklara)
Grenen(hoppa och vara i splitt)
360(brolin hopp)
Hahaha...Ha det gott<3//Julia

Haha..
Detta är jag!
(skoja,hihihi)

Postat av: hedda

snyggt kan du skriva en komentar till mig snälla!

rolig dag va men särskilt på gumpan när jag knapt komm up och d skrek hella tiden

-kommigen Edda!!!

Kul.....

hoppas du får en fortsat bra dag!

2008-12-11 @ 17:58:01
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: emelie

håller med att det var roligt att hoppa trampett det borde vi göra varge gång!!

2008-12-12 @ 14:15:32
URL: http://emelysmode.blogg.se/
Postat av: Natta

kanske inte varje gång...

men det var kul !!

2008-12-22 @ 19:45:12
URL: http://alltidnatta.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback