Onsdag,RROV!

Heej allihop!

Hoppas allt är toppen med er.
Med mig var det inte det i morse.Jag var skakis på
morgonen,vet du kanske varför?
Jag skulle ha prov i engelska.
Hedda och jag gick till skolan där vi bara han komma in och läsa i 5-7 minuter.
Sen delade våran lärare Marie ut våra DIA böcker och gick igenom
allt en gång till.Efter provet var klart kunde jag pusta ut!
Uhhuu...!
Sen rast och vi körde burken.
Men när jag och Hedda blev hittade gick vi till jympan där Elin va.
Vi gick in och sen kom resten av tjejerna.
På gympan hade vi som en tävling där man skulle gå på en matta och..
Ähhhää.orkar inte förklara.
Sen hade vi lunch,bild och sen sluta jag.
Jag,Amanda och Alex gick för att panta burkar.
Fett kul...!
Ja,ja.
Ha det gott//julia
Inga bilder från idag=(


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback