Nyårs morgon♥

Idag e det nyårsafton.
Snacka om att tiden har gått fort.
Under hela året har jag hunnit med att göra massa saker,här kommer dom 10 bästa.

Åktskidor
Godisförbud (halva året)
Födelsedag när jag fyller med 2 lika siffror
Brutit armen(Kanke inte så roligt men det var en av dom största händelserna som hänt)
Bulgarien
Träffa Julia och vara på landet
Klassresa
Mitt och Lillens party
Julafton
Nyår

Det var faktiskt det bästa under hela året.
Jag kan ju faktiskt berätta lite om vad som händer idag.
Här kommer mitt schema:

1.Gå upp
2.Äta frukost
3.Bädda och fixa i rummet
4.Kanske till farsta elr ringen
5.Välja kläder till ikväll
6.Sms:a till alla vänner
7.äta gott med familjen
8.Gå upp till några vänner
9.Ha det bäst hos dom
10.Kolla på raketer
11.Dricka poomac
12.Sova gott

Imorron kommer bilder och mycket annt skoj.
Hoppas ni får ett Gott nytt år!

Ps.Ni kanske kommer på något fint nyårs löfte Ds.

P & K  Julia <3



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback