Lördag med Wilma&Vilma

Heej mina sköna bloggare!

Det har inte kommit in så många
kommentarer på länge.
Om du någon gång skulle kunna lämna
en kort liten kommentar så skulle jag bli super tacksam!
Tack<3

Lördag 20/12

Idag var jag abar hemma hela dan typ.Mamma,pappa och Olle åkte till Globen för att shoppa och då
var jag baar hemma och slappa.Till lunch på jag pannkakor och sen kom Mamma och pappa.
Dom skulle bara lämna grjerna för sen skulle jag på träning med fotbollen.
Pappa skjusa mig,elli och Lillen till träningen.
På träning var det helt tyst första halvtimmen(vi var var 40 pers)
Asså vi hade träning med andra 97-laget.
När tränigen var slut skjusa pappa och jag tillbaka samma tjejer
och sen duscha jag.
LÄNGE...
Lite senare på kvällen skulle vi till några kompisar till oss.
Dom bor kanske 100 meter ifrån oss.
Jag var med Wilma och Vilma hela kvällen tills kl 00.30 då vi tog oss hem.
Hoppas allt var bara med er!

Kramisar julia
!


                Fick ta hem våran pokla vi vann i Uppsala!


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback