Juldagen och min dumma sladd!

Hej hörni..!

Jag glömmde att skiva om igår så jag skriver om igår idag.
Fattar ni.
Bra!
Jag vill verkeligen ger er bilder men min
sladd till datan är så konstig.Vi kan dyp inte ladda över bilder från
kameran så jag får väll berätta ännu mera nogrant vad jag gör.
Ja,ja.

Juldagen 25/12

Idag hade vi kanska tråkigt på förmiddagen.
Men jag hade ändå super kul,eller kul
jag var glad för pappa skulle fixa min data!
Jiippi!
Efter att pappa fixat med slddarna och mamma provat
morgonrocken jag gav henne fråga hon om jag ville
ut på en snabb promenad.Pappa fortsatte med¨
datan medans jag åt frukost och mamma duscha.
När jag packat ner mobil och haandsfree gick vi ut.
Jag hade på mig mina nya puma kläder.
Jätte sköna,tack mormor<3
Hemma,PUST!
Vi han väll precis inte göra så mycket utan mamma
och jag testa ett nytt spel och sedan satte jag mig här igen.
När vi änteligen fått på oss lite fina kläder gikc vi till min mormor
och morfar där min kusin KLARA och hennes föräldrar.
vi åt mera Julmat och jag var proppmätt.
sedan kom tomten EN GÅNG TILL och jag fick ett paket!
Där i var det en prenumiation på tidningen
"Härliga Hund"
Jag blev så glad så!
Efter maten och snacket blad de vuxna para vi ihop oss 2 och 2 i tre olika lag och
sedan körde vi ett spel som hette "Så ska det låta"
Jag och mormor kom sist=(
Till efterrätt fick vi någon slags bakelse och
titta på "Bonde söker fru"
Sen gick vi hem och då satt jag och slappa frammför datan och såg på TV.
Asså jag har en TV i datan,haha COOLT!
Jag såg "Pirates of Carebeen"
Ha det bra!
P & K Julia

Älskar dig Julia.A<3


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback