Innan jag ska festa loss:)

Nu skriver jag lite snabbt om vad som hände denna roliga dag.Jag och mamma var i farsta för att byta mina jeans och köpa det sista till maten ikväll.Först gick vi till Kappahl.Där kolla vi på ett par nya jeans.Men först såg jag inga på hyllan för jag vill helst ha taighta och stuprör kallas det.Och dom enda som var så,var svarta som jag redan har.Så vi fick leta vidare och sen såg mamma några snygga jeans som hängde en bit därifrån.Jag prova och dom var...

PERFECKT!
Yes,jag har hittat ett par nya jeans :)
Sen åkte vi hem och jag satte mig här och mamma bjöd på kannelbulle och äppelcider+att jag kolla lite på Mamma mia filmen.Den e verkeligen super bra ! :)
Men så sa mamma till mig att gå ner och duscha.Felet var bara att när jag ver nere i duschen så hände det som inte ska hända när man e kall och vill ta sig en varm dusch.Vattnet stängdes av och jag fick typ vänta i 5 min och gissa om jag frös.Aja,det e bara att hoppas att det inte händer igen.Sen klippte mamma topparna på mitt hår och det blev kortare såklart men också super snygg(nästan som tjejens hår på WELLA reklamen)
Ha,ha,ha :)
Nu ska snart äta och sen ska vi kl.21.00 vara uppe hos några vänner en liten bit här ifrån.
För vår del blir det inga raketer:(
Istället ska vi skänka pengarna till ett barnehem i Etiopien som min bästis pappa Mattias och hans kompis holler på att göra.Jag e faktiskt lite glad för att vi inte ska skjuta.För det första är det inte bra för miljön och det andra är det bara slöseri på pengar.Nu ska jag fråga när det e mat och sen kanske jag kollar lite på TV+att jag ska sminka mig litegrann.
Det e ju faktiskt FEST sen!

Många Kramar Julia<3 Ps.Gott nytt år Ds.


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback