Idag men ändå igår.

Hej allihop.

Med mig är det bra och jag längtar så himla mycket
efter Ebba(min bästis)Lyckoost,hon får vara i Etiopien och ha
det bäst medans vi sitter inne och fryser.
Ja,ja.Nu ska vi nog prata mera om gårdagen
.

19/12 Avslutning!
Idag ska vi ha avslutning och det kommer bli skönt.
Förutom att få slippa läxa så kommer jag nog njuta av det här lovet.
Vi börja 10.00 och då hade bara Elli kommit så hon,jag och hedda snacka lite strunt.
Sen kom Natta<3
Hon och jag väntade förväntansfullt på Elin som vi skulle
byta presenter med.Sen kom Elin och jag fick en bodylotion och ögonskugga.

Tack<3
Sen var vi i klassrummet i ca 13 min för då skulle vi ner
till aulan.Där sjöng 2 lärare lite.
Tillsist gick vi upp i klsrummet igen och där läste Marie vi öppna lucka fick intyg och
tillsist byta presenter.
Haha..Fick Lillens present.
Tack<3
Till lunch blev det HJÄRTEPLÄTTAR!
Kram julia!

     

  

Postat av: Natta

hej gmn, gud vilken lyxig dag vi hade asså, fast vi börja 09-00..haha:P du skrev väll bara fel antar jag:) kramiisar//natta

love u<333

2008-12-22 @ 19:36:51
URL: http://alltidnatta.blogg.se/
Postat av: julia

Jaa,tack ska ändra direkt!

Jag saknar dig även om du bara

bor några 100 meter från mig<3

PUSS&KRAM

2008-12-22 @ 19:40:07
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: Natta

saknar dig me<3

vi får träffas på jullovet !:)

2008-12-22 @ 19:56:46
URL: http://alltidnatta.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback