Festen hos Ellinor!

Heeej!

Igår va jag på fest och hade det superkul.Jag åkte med Hedda och
jag var nära på att glömma presenten.När vi kom var vi dom första som var
där.Det börja med att vi fick bål och sen öppna hon paket och Hennes mamma
trodde att neesesären jag gav henne var en badmössa.
Hihihi...Pinsamt!<3
Sen åt vi TACOS och sen var det 3-kamp.Jag och
Lillen va.På frågesporten kom vi 3-a ochpå dansmattan kom jag delad 3-a igen!
Sen var det Lillens tur att köra "Is hockey"utan is såklart.Hon förlora tyvärr men det spelar ingen roll!
Tillsist år vi Glasssbomb och körde Dansstop.
Hoppas du också hade det bar igår?
//Glada kramar julia<3



lshockey utan IS.                    GLASSBOMB                     Lillens glass<3

Presenterna                           Vi spela BILJARD!          Johannas glass<3

Postat av: emelie

jag blev ju inte bjuden bhuuhu det var ganska dåligt fast jag bjöd ju inte henne men ändå jag hadde tänkt bjuda henne på ett extra party nu vet jag inte hur det blir

2008-12-15 @ 11:22:35
URL: http://emelysmode.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback