Farmor e här!

Hej mina bloggisar.

Idag var det lungt hemma i huset.Vi hade nog inget speciellt för oss.Alla julmiddagar var slut så nu var det bara att ladda inför NYÅR!Jag vakna typ kl.08.46 och jag var ltyp as trött.Jag vakna inatt och var tvungen att rulla ner min gardin för stjärnan i mitt rum lyste så starkt.Sen sov jag oroligt .
Jag drömde om att några dumma killar tände raketer när jag och Elin skulle gå
hem och en av raketerna var typ 1 cantimeter ifrån Elin.
Jag blev så himla rädd  så jag vakna.
Usch!
Vilken hemsk dröm,tur att vi klara oss Elin :)
Sen låg jag och läste min nya bok "den onsynliga"och läste faktiskt 2 kapitel till Cornelias nya väkarkolcka ringde med sin höga och popiga singnal.
Då gick jag upp och satt vi datan ganska länge.
När jag sedan ätit och så var jag tvungen att dammsuga hela mitt rum och fixa till lite.
Jag lekte att jag var lite olika personer och hade modeshow med syrran.
Hahaha,vi hade kul :)
Sen panta jag lite burkar med Hedda och fick faktiskt ihop 34,50 kronor.
Bra jobbat Julia :)
Sen koka jag makaroner som inte gick så bra.
Det blev översvämmming 2 gånger,Klantiga jag :)
Ja,ja,ja tillsist fick jag ta bort kastrullen från spisen för jag hade bara 45 min på mig att äta,byta om och packa.
Som tur var blev jag färdig i sista minuten.
Åhåå! :) Härligt Jullan!
Hedda och jag åkte tilsammans till träningen i Bandhagen.
Vi hade det super kul på träningen och jag gjorde 2 mål :)
GRATTIS JULIA :):)
Hemma igen Duscha jag och sen tog jag på mig min mys overall
som jag fick i julklapp.Jag älskar den verkeligen.
Nu sitter jag och skiver och snart e det mat,+att min käre farmor e här!<3
Hoppas ni hade det bra idag!
¨
P & K Julia<3


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback