Annandagen!


26/12 Fredag(Annandagen)

Idag hade vi det roligt.På morgonen satt jag vid datan och
sedan åt jag frukost.Efter det satt jag vid datan ett tag till och sedan
gick jag till hedda.Hemma hos henne hade vi roligt.
Vi spela något konstigt monopål(som jag inte fatta så bra)
och sen sjöng vi Abba singstar.
Jippi!
Sen fick jag rusa hem för klockan var 14.40 och 15.00 skulle jag vara hemma
och fixat färdigt mig.Hemma bytte jag om och fixa till mig lite i håret.
Mamma voffla,hahaha,cool:)
Sen var jag och syrran färdiga med skor och yttekläder
men min mamma och pappa var inte färdiga så vi kom typ 45 minuter sent.
Hahaha,Pinsamt:)
Vi tog lite förrätt och sen lekte jag men syrran och min sysling Nellie.
Nellie,jag och Cornelia lekte T.ex Kurra gömma och kull.
Sen dansa vi också lite.
Till maten blev det Kalkon och ptatis med typ spenat i+sås.
Det var faktiskt ganska got,brukar ej gilla spenat så mycket.
Efter maten ville Nellie hoppa i sängen så hon ghorde det medan jag passa henne.
Efter ett tag kom mamma in med lilla Emilia(Nellies lillasysyter)
och då fick jag hålla koll på 2 söötnosar.
Det var så kul för Emilia har precis börjat hålla balansen på bena så om man
håller henne i båda händerna kan hon gå.
Puss på Nellie och Emilia<3
Sen läste jag och Cockie paket och jag fick sedan totalt 7 paket.
I dom fanns det:

Abba-singstar
BIO check
Mirandanalle
H&M SIMS2
örhängen
Biljett till ISHOCKEY
Kläder

Sen gick vi hem och där satt jag och
chatta lite gran på MSN.
P & K Julia


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback