2 dagar till det bästa!

Hi everybody.

Tro inte att jag kommer börja tala engelska nu för
det är det tråkigaste som finns!
Om man bara inte får prata såklart!
Igår var det ju 4-de advent och jag var på fest hos min kusin + att
Lillen var hemma hos mig.Vi gjorde hjärtanbrohser och kollade på skidskytte
och byggde lego.Kl.16.45 var Lillen tvungen att gå fördu skulle vi hämta upp min
mormor och morfar och sen hem till min kusin KLARA<3
Idag kommer inte så många bilder men kanske 2 stycken.
Och vet du,igår fick jag lite kläder från min farfars kompis dotter.
Tack Malle<3

  
Advents ljusstaken.             Mina kläder från
                                                    Malle<3 
                                                
Nu idag vet jag faktiskt inte vad som ska fixas.
Eller jo,Cornelia ska til tandläkaren men Lillen har gäster och 
edda vet jag inte vart hon e?
Ja,ja.Jag får väll pyssla lite och kanske äta lite frukost.

Kram till alla snälla,Julia<3


  Min säng den 22/12,haha,fin va?



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback